Vouchere pentru britanicii care vor să mănâce sănătos

3

Guvernul britanic a făcut public un plan de 390 de milioane de dolari pentru promovarea alimentaţiei sănătoase, în cadrul căruia milioane de oameni vor primi vouchere cu reduceri pentru alimente sănătoase, informează Reuters.

Programul face parte din campania Change4Life a coaliţiei de guvernământ şi este sprijinit financiar de companii. Campania are ca scop combaterea ratei ridicate de obezitate din rândul britanicilor încurajând oamenii să mănânce sănătos şi să facă mai mult sport.

Unii experţi i-au acuzat pe producătorii de hrană că folosesc programul să-şi îmbunătăţească imaginea.

Milioane de britanici vor primi vouchere de 50 de lire pe care îi pot folosi că reducere la alimente precum iaurturi cu conţinut scăzut de grăsimi, orez integral sau legume congelate.

Săptămânalul News of the World va distribui trei milioane de tichete, Asda, ramura britanică a retailerului Wal-Mart, va distribui un milion, iar grupurile comunitare încă un milion.

Produsele incluse în acest program aparţin companiilor precum Kellogg, Unilever, Nestlé, Mars, Warburtons şi Bird’s Eye. Secretarul britanic pentru sănătate Andrew Lansley spune că schema este “este un bun exemplu pentru cum guvernul, media, industria şi retailerii pot colabora pentru a ajuta familiile să fie mai sănătoase”.

Pe de altă parte, Tim Lâng, profesor de strategii alimentare la City University din Londra spune că nu este o strategie publică, este o strategie de protejare a brandurilor corporaţiilor.

Tam Fry, membru al Forumului Naţional pentru Obezitate, format din medici, spune că programul este un pas în direcţia corectă, dar este planificat pe termen prea scurt pentru a schimba mentalităţi.

Foto: Flickr / floodkoff

Citiţi şi:

8 aplicaţii surprinzatoare pentru uleiul de măsline

Se strică sau nu produsele de tip fast-food?

Elevii din New York au urcat grădinaritul urban pe acoperişul şcolii

Tags:



3 comentarii

  1. Pingback: Femeile se simt grase când se uită în oglinda indiferent de greutate » Think Outside the Box

  2. Pingback: Femeile sunt mai stresate decat bărbaţii » Think Outside the Box

  3. Pingback: Laptele nostru cel de toate zilele » Think Outside the Box

Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger