Sigur ați întâlnit de nenumărate ori, în ziare sau la TV, reclame în care apare câte o persoană în două ipostaze aproape de nerecunoscut: ”înainte,” când grăsimile burții se revarsă peste elasticul pantalonilor, și ”după,” când pătrățelele abdomenului se încordează sfidător. În caz că ați fost sceptici la gândul că persoana respectivă chiar s-ar fi transformat radical cu pastilele, cursurile de fitness sau treningurile-minune din reclamele respective, iată câteva trucuri prin care poate fi obținut acest efect, fără a fi nevoie de Photoshop.
În imaginea de mai jos, antrenorul de fitness Jason Barnett demonstrează că un asemenea trucaj e posibil și cu o recuzită foarte restrânsă: o pereche de pantaloni și lumini mai bune. Nu mai e nevoie decât de schimbarea posturii și a unghiurilor de fotografiere, și iluzia e gata.
În videoclipul de mai sus, culturistul Furios Pete explică și el tehnici similare, petrecând vreo 5 ore cu încercarea de a arăta mai rău, îmbuibându-se înainte cu chipsuri, sucuri cargogazoase și lapte.
Astfel de trucuri au în comun un lucru important: iluzia transformării siluetei se obține, de fapt, invers decât pretind scenadiile reclamelor. În imagini, nu apar persoane supraponderale care au ajuns la talii de viespe, ci persoane cu aspect deja atletic, care încearcă să arate ca și când ar avea mai multe kilograme. Desigur, sunt și reclame în care diferența flagrantă nu poate fi redată decât prin măiestria mânuirii Photoshop-ului. Mai jos, câteva informații despre cum se pot manipula imaginile de tipul ”Înainte” și ”După,” care sigur vă vor schimba atitudinea data viitoare când veți vedea o reclamă la un produs-minune pentru slăbit.
Sursa: Fast CoCreate