Tropicana inalta un soare in Canada

0

tropicana_bbdo_canada_06

Cunoscutul brand de sucuri Tropicana a ales o metoda neconventionala de a lansa unul dintre cele mai noi produse, Tropicana Essentials: a ridicat un soare artificial intr-un orasel din nordul Canadei si a incarcat astfel consumul de electricitate.

Tropicana a dorit sa sublinieze ca joaca un rol important in ritualul matinal a milioane de canadieni atunci cand a lansat noul Tropicana Essentials, cu aport suplimentar de calciu si vitamina D. Brandul a dorit sa fie perceput mai mult decat un simplu suc de portocale si si-a sporit loialitatea in randul consumatorilor, devenind Providerul National Canadian de Dimineti Mai Luminoase, relateaza creamglobal.com.

Cu acest gand in minte, Tropicana a petrecut o luna in Inuvik, unul dintre cele mai nordice orase ale tarii. Perioada coincide cu una dintre cele mai reci si mai intunecate zile ale iernii. Cei 3.500 de locuitori ai orasului arctic traiesc iarna de iarna fara lumina solara timp de cateva saptamani. Tropicana a adus la propriu mai multa lumina in Inuvik cu ajutorul unui soare gigant care emite 100.000 de lumeni de lumina. O metoda publicitara care a scapat putin din vedere consumul de curent electric.

Luminile au fost ridicate cu un balon de heliu cu diametru de 10 metri, care a fost apoi ridicat la cer pentru a ilumina tot orasul. “Rasaritul” organizat de Tropicana coincide cu Festivaul Rasaritului, un eveniment care celebreaza intoarcerea soarelui dupa saptamani de relativ intuneric.

Tags:



Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger