Sexul nu mai vinde filme

0

Sunt filme care au devenit celebre în primul rînd pentru scenele de sex: Ultimul tango la Paris, pentru momentul cu “Adu untul”, Ireversibil pentru Monica Belluci într-o scenă de viol sau, cîndva, Glissando a lui Daneliuc pentru momentul cu Ştefan Iordache şi Tora Vasilescu în picioare, la zid.

Pe Internet, atîtea filme sunt recomandate doar pentru că o vedetă apare, în premieră, dezbrăcată. Dar plăteşte cineva bilet numai pentru asta? Vechiul clişeu de marketing, „Sexul vinde”, nu a fost niciodată, pînă de curînd, testat efectiv, cu analize serioase, pe cifre şi statistici.

Anemone Cerridwen, o cercetătoare din Vancouver, a analizat 914 filme produse între anii 2001 şi 2005 şi a descoperit că sexul şi nuditatea nu creşteau, în medie, vînzările. Dimpotrivă, cele care aveau ca target familiile, pierdeau la încasări, iar în rest, nimeni nu părea atît de impresionat. Conform măsurătorilor cercetătoarei, sexul nu creşte nici numărul de vînzări şi nici succesul de critică.

 

 

 


Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger