Reclamele TV sunt mai lipicioase decît cele on-line

0

Reclamele on-line sunt deja o prezenţă constantă, de multe ori enervantă, mai ales cînd trebuie să-ţi croieşti drum printre ele spre articolele care te interesează ca un explorator în junglă care trebuie să taie vegetaţia cu maceta. Reclamele online sunt viitorul, dar trecutul încă nu s-a dat bătut.

 

Firma de neuromarketing Innerscope Research şi Fox Broadcasting au coordonat un studiu din care reiese că publicitatea TV încă se ţine tare pe poziţii. Conform datelor Innerscope, reclamele TV evocă de 38 de ori mai mult „angajament emoţional” decît cele online. Angajamentul emoţional e o combinaţie între intensitatea şi timpul investit în angajament.

Deşi termenii nu sunt foarte clari şi nici ce înseamnă „de 38 de ori mai mult”, se pare că totuşi brandurile cărora li se face reclamă la TV se întipăresc mai bine în mintea consumatorilor, un motiv în plus ca să petrecem mai mult timp la televizor şi mai mult online, mai ales că reclamele online sunt mai uşor de ocolit sau de ignorat.


Leave A Reply