Reclamele RMGC pentru proiectul de la Roşia Montană au fost interzise de CNA

0

CNA a decis, în şedinţa de astăzi, să întrerupă campania publicitară TV a companiei RMGC pentru proiectul minier de la Roşia Montană. Consiliul a emis o decizie de intrare în legalitate prin care autorii spoturilor trebuie să modifice materialele aşa încât acestea să fie în conformitate cu legea.

 

 

Până la momentul în care spoturile TV se vor conforma cerinţei, televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente în prezent pentru acest proiect. Potrivit unei monitorizări CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor RMGC pentru Roşia Montană, scrie publicaţia EcoMagazin. B1 TV şi România TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Roşia Montană, urmate, la o oarecare distanţă, de Antena 3. Tot în ultima lună şi jumătate, România TV şi B1 TV au avut şi mai multe emisiuni sponsorizate de Roşia Montană Gold Corporation.

Publicitatea TV pentru RMGC/proiectul Roşia Montană a inclus 11 variante de spot în perioada 1 septembrie – 6 octombrie, alte două spoturi apărând ulterior. Reprezentanţi ai posturilor de televiziune au susţinut azi la CNA că spoturile sunt susţinute de Sindicatul Viitorul Mineritului şi că au venit la televiziuni prin agenţii de publicitate.

 

Citiţi pe EcoMagazin ce spun evaluările CNA pentru perioada menţionată, referitor la numărul de reclame şi emisiuni pro RMGC, precum şi câteva declaraţii ale membrilor CNA din şedinţa de astăzi în care s-a luat în discuţie problema reclamelor RMGC, după numeroase sesizări adresate instituţiei.

Sursa şi foto: CNA, EcoMagazin


Leave A Reply