Curvy Kate, o companie britanică de lenjerie intimă prețuită pentru gama variată de busturi pe care le acoperă, a lansat o campanie publicitară prin care o atacă pe cea a celebrului brand Victoria’s Secret – “Perfect Body” (“Corpul perfect”), care a stârnit critici pentru că a sugerat că un corp perfect este cel care se supune standardelor sale stricte de suplețe, scrie Bored Panda. Pe lângă afișul publicitar pe care îl puteți vedea mai jos, compania britanică a lansat și campania “Star in a Bra” (“Un star în sutien”), prin care i-a îndemnat pe fani să aleagă fotomodelul lor pentru anul 2015.
Afișul inițial lansat de Victoria’s Secret a fost acuzat că le discriminează pe femeile mai corpolente și cu busturi mai mari.
Apoi compania a schimbat sloganul din “Un corp perfect” în “Un corp pentru toată lumea”, dar nu a fost suficient.
Brandul Curvy Kate a lansat un afiș publicitar similar, dar cu o gamă variată de talii și busturi.
Acestea sunt primele 10 femei votate de public în cadrul campaniei lor de alegere a unui fotomodel pentru 2015.
Puteți accesa și:
Imaginile degradante cu corpuri feminine, interzise pe panourile publicitare din Roma