McDonald’s e sănătos pentru chinezi

2

Dacă în SUA, țara sa de baștină, lanțul de fast-food-uri nu este considerat de regulă ca fiind ceva sănătos, în China, în schimb, se întâmplă exact opusul. Explicația: consumatorii chinezi, spune fondatorul companiei China Market Research pentru NPR.org, au o încredere mai mare în brandurile americane decât în cele locale.

 

Flickr/aroid

McDonald’s a lansat o nouă campanie publicitară în statul asiatic în care ilustrează legume viu colorate și stropi de ploaie care se scurg pe roșii pentru a-și consolida o imagine a sănătății. Shaun Rein, de la China Market Research, care studiază comportamentul consumatorilor chinezi, spune că aceștia din urmă sunt conștienți că meniul companiei americane este bogat în grăsimi și că obezitatea este o problemă în creștere în China, la fel ca în întreaga lume, însă „într-o țară care se confruntă permanent cu scandaluri alimentare, cum ar fi cel în jurul melaminei din lapte, oamenii gravitează în jurul McDonald’s și al altor branduri alimentare europene pentru că au încrederea că sunt sănătoase”.

Dacă lanțul de fast-food-uri îi întrece de la distanță pe vânzătorii stradali din China, care folosesc câteodată ulei folosit colectat din rețeaua de canalizare, acum și-a propus să ajungă la popularitatea uriașă pe care a dobândit-o Pizza Hut, care găzduiește în statul asiatic întâlniri de afaceri sau întâlniri amoroase. Până atunci, McDonald’s va trebui să facă față și avântului altor branduri occidentale, precum Dunkin’ Donuts sau Burger King.

 


Advertisment ad adsense adlogger