McDonald’s a raspuns amuzata la o farsa eco de 1 aprilie

5

Grist.org a anuntat pe 1 aprilie ca gigantul fast food a renuntat la o initiativa globala de reciclare a resturilor organice dupa ce oamenii de stiinta americani au confirmat ca nici un produs din meniul companiei nu se poate descompune. Publicatia cu profil eco a precizat apoi ca a fost o farsa, iar reprezentantii McDonald’s au scris pe Twitter ca s-au amuzat copios pe seama stirii false si au trimis la o initiativa de reciclare din anii ’90.

„Se pare ca McDonald’s are un simt al umorului de dimensiunea unui Big Mac”, scrie Grist.org, care, de 1 aprilie, a anuntat ca producatorul de produse fast food a renuntat la o campanie de reciclare a peste 1,5 milioane de tone de deseuri organice si de instalare a circa 31.000 de cosuri de gunoi speciale in restaurantele din intreaga lume. Farsa continua cu descoperirea oamenilor de stiinta de la Universitatea din California-Berkeley, care ar fi observat ca nici unul din produsele companiei nu se va descompune in urmatorii 500 de ani.

In aceeasi zi, responsabilii pentru contul de Twitter al McDonald’s au raspuns la intrebarile cititorilor pe seama stirii false. Cum unii oameni nu si-au dat seama ca a fost vorba de o farsa, compania i-a linistit amuzata. Iata doua exemple alese de Grist.org:

@EdibleSF: Ne-a facut sa radem 🙂 Este o #farsa de 1 aprilie!

@aarieff: Se spune ca farsele de 1 aprilie sunt o forma de flatare! Asta ne-a facut sa si radem! ^Mol

aarief a replicat: „Dar ce faceti in legatura cu deseurile?”

La aceasta intrebare, McDonald’s a postat un link spre o pagina cu practicile de sustenabilitate ale companiei, unde, in ceea ce priveste managementul ambalajelor si al deseurilor, se scrie ca „analizam metode de a reduce impactul asupra mediului pe care il au ambalajele si deseurile din cadrul operatiunilor din restaurantele noastre”.

In plus, gigantul fast food a trimis la anii ’90, cand a „eliminat peste 130 de milioane de kilograme de ambalaje”. „Come on McDonald’s, that’s sooo last century!”, pastreaza registrul cei de la Grist.

Foto: Flickr/Roaming Vegas

Tags:



5 comentarii

    • Asta nu e farsa, este prostie. Care se stie mare consumator de produse fast-food ar trebui sa inteleaga si extensia raului pe care alimentele astea le produc. Informare cu privire la produsele lor exista din plin in ziua de astazi, vointa si cumpatare mai putin. Asa ca, isi merita soarta.

  1. gratuita, proasta si fara pic de substanta 🙂

    aia de la McD au ras… e clar, au simtul umorului, hai sa tragem un articol.

Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger