Mâncăruri pentru o mai bună prestație în pat

2

De la stridiile lui Cassanova la sandvișul cu pastramă de vită al lui George Costanza din Seinfeld, bărbații s-au folosit de mâncare pentru a-și îmbunătăți viața sexuală ani la rând. Acum, o cercetare arată că unele alimente le pot îmbunătăți performanța sexuală și sănătatea sexuală în general. Zincul, o vitamină din complexul B sau un aminoacid conținut de pește sunt doar câteva dintre ingredientele care pot stârni mai multe gemete în dormitor.

Pentru o sămânță sănătoasă, consumați vegetale

Bărbații sunt îndemnați să consume cât mai mult folat, o vitamină din complexul B care are un rol important în producerea celulelor. Sperma celor care au un deficit de folat poate fi cu 20% mai puțin sănătoasă, arată un studiu publicat recent în jurnalul Human Reproduction. Așa că se pot încerca: spanacul, napul, citricele și boabele de fasole, dar și fructele avocado, un pom pe care aztecii îl numeau „copacul testiculelor”. Cantitatea zilnică recomandată este de 400 de micrograme, însă autorii studiului spun că un consum de 700 de micrograme ar putea feri sămânța bărbaților de mutații.

Pentru o poftă sexuală sporită, apelați la cochilii

Zincul poate spori libidoul contribuind la producerea de testosteron, hormon care, în niveluri ridcate, a fost asociat cu sporirea poftei sexuale. Ce puteți consuma pentru a obține acest efect? Stridii. Deși sunt considerate de multă vreme ca fiind un afrodisiac – Casanova ar fi consumat 50 de stridii crude zilnic –, acestea conțin mai multe zinc decât orice alte alimente. Specialiștii nu recomandă mai mult de 30 mg pe zi, adică echivalentul a 6 stridii. Alte surse sunt carnea roșie, alunele sau semințele de dovleac.

Pentru erecții mai bune, îndopați-vă cu pește

Când vine vorba de prelungirea actelor sexuale, un anume aminoacid, cunoscut sub numele de L-arginină, poate fi cel mai bun prieten al bărbatului. Acesta funcționează ca Viagra, sporind nivelul de oxid de azot pentru relaxarea vaselor sangvine și intensificarea fluxului sangvin în penis. Unele studii susțin că trei grame pe zi pot asigura erecții mai viguroase. Cele mai bogate alimente în acest aminoacid sunt cele care conțin cantități ridicate acidul gras nesaturat omega 3, cum ar fi fructele de mare, nucile sau semințele de susan. În plus, omega 3 ajută organismul să absoarbă mai bine L-arginina, potrivit unui studiu publicat în jurnalul Nutrition & Metabolism. Specialiștii recomandă un consum zilnic de proteine bogate în omega 3, cum ar fi carnea de vită și de pui sau pești uleioși precum somonul.

Citiți și:

Cine e şeful în pat

Nivelul ridicat de colesterol “bun” a fost asociat cu o viață mai lungă la bărbați

Lactatele nu afectează prea mult longevitatea

150 de ani de sfaturi dietetice și nici o metodă rapidă de a slăbi

Aromele de zi cu zi care încurajează pierderea greutății

Aţi mânca opt fructe şi legume pe zi?

Sursa: Msnbc

Foto: Reuters

Tags:



2 comentarii

  1. chastia cu pestele, ca are fosfor, e veche. Stiu pe unul de ia recomandat doctorul sa manince mult peste si cind, dupa citeva luni, a dat pe la doctor sa spuna cum merge a zis ca merge la fel de prost dar asa frumos lumineaza noaptea.

Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger