Logouri pe cale de disparitie

3

De la companii auto si vestimentare pana la producatori de tigari si alcool, industria si-a facut branding asociindu-si produsele cu imaginea unor animale care, in unele cazuri, sunt amenintate acum cu disparitia. Asa ca o noua initiativa, Save Your Logo, le cere companiilor sa dea ceva inapoi vietuitoarelor care le-au asigurat imaginea publica de-a lungul timpului si sa contribuie la perpetuarea speciilor.

In weekendul recent incheiat, producatorul de tricouri polo Michel Lacoste, aflat in fruntea primului brand international inscris in campania Save Your Logo, a vizitat America de Sud pentru a face cunostinta cu unul dintre crocodilii care a inspirat celebrul logo al companiei franceze, scrie Tree Hugger. Lacoste a promis ca va face eforturi de a salva crocodilul de Orinoco – unul dintre cele mai lungi fluvii sud-americane –, intalnit in Columbia si Venezuela si amenintat cu disparitia din cauza vanatorii si a pierderii habitalului.

“Crocodilul era porecla tatalui meu atunci cand juca tenis”, a spus Michel Lacoste pentru AFP, “iar daca putem sa-i oferim acestui animal putin din ce ne-ati oferit voi noua, ar fi pacat sa nu profitam de aceasta ocazie”. Primele doua companii inscrise in campanie au fost Lacoste, cu al sau crocodil pe post de brand, si compania franceza de asigurari MAAF, care s-a folosit de delfin pentru a-si face imagine publica, iar lista continua si cu branduri din lumea fotbalului, cum ar fi Olympique Lyonnais.

Potrivit proiectului Save Your Logo, companiile inscrise sunt invitate sa pompeze bani in ceea ce a fost botezat Endowment Fund for Biodiversity, bani ce urmeaza sa fie directionati catre organizatiile de mediu implicate in proiecte locale de conservare a biodiversitatii. Din moment ce multe specii de animale nu au ajuns inca logo-uri, o parte din finantare va fi folosita pentru protejarea unor necuvantatoare mai putin cunoscute, aflate pe Lista rosie a speciilor aflate pe cale de disparitie.

Foto: Flickr/Bludgeoner86

De la companii auto si vestimentare pana la producatori de tigari si alcool, industria si-a facut branding asociindu-si produsele cu imaginea unor animale care, in unele cazuri, sunt amenintate acum cu disparitia. Asa ca o noua initiativa, Save Your Logo, le cere companiilor sa dea ceva inapoi vietuitoarelor care le-au asigurat imaginea publica de-a lungul timpului si sa contribuie la perpetuarea speciilor.

In weekendul recent incheiat, producatorul de tricouri polo Michel Lacoste, aflat in fruntea primului brand international inscris in campania Save Your Logo, a vizitat America de Sud pentru a face cunostinta cu unul dintre crocodilii care a inspirat celebrul logo al companiei franceze, scrie Tree Hugger. Lacoste a promis ca va face eforturi sa salveze crocodilul de Orinoco – unul dintre cele mai lungi fluvii sud-americane –, intalnit in Columbia si Venezuela si amenintat cu disparitia din cauza vanatorii si a pierderii habitalului.

“Crocodilul era porecla tatalui meu atunci cand juca tenis”, a spus Michel Lacoste pentru AFP, “iar daca putem sa-i oferim acestui animal putin din ce ne-ati oferit voi noua, ar fi pacat sa nu profitam de aceasta ocazie”. Primele doua companii inscrise in campanie au fost Lacoste, cu al sau crocodil pe post de brand, si compania franceza de asigurari MAAF, care s-a folosit de delfin pentru a-si face imagine publica, iar lista continua si cu branduri din lumea fotbalului, cum ar fi Olympique Lyonnais.

Potrivit proiectului Save Your Logo, companiile inscrise sunt invitate sa pompeze bani in ceea ce a fost botezat Endowment Fund for Biodiversity, bani ce urmeaza sa fie directionati catre organizatiile de mediu implicate in proiecte locale de conservare a biodiversitatii. Din moment ce multe specii de animale nu au ajuns inca logo-uri, o parte din finantare va fi folosita pentru protejarea unor necuvantatoare mai putin cunoscute, aflate pe Lista rosie a speciilor aflate pe cale de disparitie.

Tags:



3 comentarii

  1. Initiativa e faina, insa nu m-ar mira sa fie numai o alta cale de a castiga ceva expunere. Cand o companie face ceva, sigur departamentul de marketing/PR a comandat actiunea!

Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger