INFOGRAFIC Top 10 al celor mai mari minciuni folosite de companii ca să îşi vândă produsele

4

Tuturor ne-ar plăcea să credem că majoritatea companiilor care ne vând diverse produse se gândesc la interesul consumatorului atunci când creează şi promovează produsele, dar realitatea este departe de a fi aşa. De regulă, marketingul se bazează pe promisiuni false sau de-a dreptul pe minciuni gogonate.

În plin scandal Volkswagen, ce putea fi mai nimerit decât un infografic care să arate cum marile branduri mint fără probleme ca să îşi promoveze produsele? Cel puţin aşa s-au gândit autorii Infographic by WholesaleUK, care prezintă, în imaginea de mai jos, un top zece al celor mai gogonate minciuni din marketing, de la companii precum Skechers, Nestle sau Coca-Cola, dar şi altele.

PrintO altă sursă de informare cu privire la produse periculoase pentru sănătate și mediu este Recall Report.

Sursa şi foto: True Activist


4 comentarii

  1. Din cate stiu limba oficiala in Ro e romana, nu engleza.Faceti bine si traduceti macar, in loc sa dati drumul articolului in 5 minute.Dupa “elaborarea” unei introduceri sumare ati “trantit” originalul in pagina prin copy/paste si gata un articol!Nu toti citesc cursiv in engleza…si sunt amanunte chiar interesante!

  2. Asta chiar e caterinca! Gica-Contra are dreptate! Ce bataie de joc e asta?! Pai in engleza il gaseam si-l citeam si eu… Nu aveti niciun fel de respect petrnu cei care va intra (absolut din greseala!) pe site?! Si inca ceva: e Volkswagen si nu Wolks…Mai documentati-va baieti….

  3. Este denaturat articolul. Orice om cu scaun la cap ştie foarte bine că orice produs care are publicitate agresivă, este defapt un produs de căcat. Practic nu este vorba doar despre 10 produse, poate de 100.000 de produse. Singurele produse reale şi adevărate, sunt cele culese de tine personal, din pământ sau din pom. Restul sunt doar făcături de către capitalismul consumerist.

  4. ati sarit complet firmele producatoare de suplimente alimentare sau farmaceutice. De ce nu aratati si cate medicamente s-au inventat si apoi s-a sugerat boala prin publicitate?
    Sau poate cati bani se dau in SUA compensatorii pentru efectele secundare ale medicamentelor (si uitati-va numai pe cateva site-uri ale lor http://www.drugwatch.com/ ).

    Asa cum zice Doru mai sus, orice produs cu publicitate agresiva este de fapt un produs de nefolosit.

Reply To Mircea Prodan Cancel Reply

Advertisment ad adsense adlogger