Peste 120 de studenți, mentori, jurnaliști și invitați au participat la Hackathonul Innovation Labs, care a avut loc în 02-03 martie în Universitatea POLITEHNICA din București.
37 de echipe au prezentat idei de aplicații online în prezentări dinamice de 1 minut, fiind votate apoi de către public (studenți, jurnaliști, specialiști din industria IT locală). Doar 20 de echipe au trecut în etapa a doua a proiectului și au participat la Hackathonul Innovation Labs.
La finalul celor 24 de ore de programare, 12 echipe au rămas în programul Innovation Labs:
• Auditorium – poate fi ghidul tău pentru fiecare muzeu din lume;
• Azalma – un stream de jocuri video pentru platforma Android;
• Bigger Fish – un joc simulator care te învaţă cum să-ţi faci o afacere;
• Diffusr – o aplicație prin care poți împrumuta lucruri în funcție de localizarea ta;
• DiscoverIT – un joc care te ajută să descoperi un oraş nou, prin ghicitori;
• Feedspot –un sistem de fidelizare pentru restaurante;
• Giveaway – o platformă unde poți distribui obiecte de care nu mai ai nevoie;
• Gymee – un antrenor personal care-ți spune ce exerciții fizice trebuie să faci în funcție de ce ai mâncat;
• InMeet – o reţea socială care-ți spune ce profesionist se află în apropierea ta;
• OpenFridge – un nutriționist personal care îţi administrează conţinutul frigiderului;
• ReTake – un proiect pentru pasionaţii de fotografie;
• Touchlight – o aplicaţie pentru nevăzători care transformă lumina în vibraţii.
Cele 12 echipe vor intra într-un program personalizat de mentorat de 4 luni, pe parcursul cărora vor învăța ce înseamnă drumul de la idee la produs tehnic.
Au detaliat cum a fost experiența Hackathonului pentru participanți și mentori: Adevărul și DasCloud.ro
Innovation Labs este un proiect care încurajează și cultivă gândirea centrată pe produs și spiritul inovativ al tinerilor din facultați tehnice, completându-l cu noțiuni de leadership, marketing, management sau cercetare de piață.
Innovation Labs este un proiect comun al TechSoup România și TechLounge, realizat cu sprijinul Microsoft România și Universității POLITEHNICA din București.