FOTO Nu găsești pe internet ce găsești la iarmaroc

0

Luni dimineață, -21 de grade. Amân ceasul 15 minute, se face 6.30. Mă trezesc neîncrezătoare că lumina zilei e la câteva minute distanță. Mașina e înghețată, primele fascicule de lumină se întrevăd pe măsură ce se dezgheață parbrizul. Lumina trece de la tonurile de gri, albastru, verde la roz, portocaliu, galben până ajungem la Ozana. Coborâm de pe pod pe niște scări și se întinde în fața noastră cea mai pestriță priveliște pe care o poți avea lunea dimineața: iarmarocul de la Târgu Neamț.

Fotografii de Mădălin Nicolaescu

R0014933

Canapele, dulapuri, noptiere, cuiere, pe încercate direct în sufrageria dumneavoastră!

R0014934

Chiar dacă nu-s din “ultima colecție”, hainele din iarmaroc sunt la mare căutare.

R0014937

Toată lumea își încearcă norocul pentru un preț bun în iarmaroc.

R0014938

E loc pentru comercianți mari și mici.

R0014940

Țăranii din satele apropiate își aduc și ei marfa la iarmaroc.

R0014941

Sursa de energie pentru o tură de iarmaroc la -21 de grade.

R0014944

Clienții dau câteva ture până găsesc cel mai bun preț.

R0014946

La spartul târgului se practică și trocul de produse.

R0014948

Cine a mai rămas cu cereale în hambar le aduce la iarmaroc.

R0014954

La raionul de animale se negociază cel mai intens.

R0014959

Guițatul se aude până la capătul celălalt al iarmarocului.

R0014960

După un shopping reușit, oamenii se opresc la un mic.

R0014969

Întârziații se grăbesc să ajungă înainte de spartul târgului.

Mai multe informații de călătorie despre destinația Ținutul Zimbrului găsiți aici.
Informații despre alte destinații pentru ecoturism din România găsiți aici.


Descoperă Eco-Romania este o inițiativă a Asociației de Ecoturism din România de dezvoltare și promovare a ecoturismului.
Fundația Friends For Friends și Think Outside the Box în parteneriat cu Asociația de Ecoturism din România prezintă proiectul editorial #descoperaecoRomania, din cadrul programului Policlinica de Marketing si Comunicare pentru ONG-uri (un proiect marca FFFF finanțat de Romanian American Foundation).
Identitate vizuală de Tudor Prodan.

Leave A Reply