Femeile detestă reclamele cu conținut sexual, în afara cazului în care sunt pentru un produs scump

0

Femeile nu sunt atrase de reclame care folosesc imagini sexuale explicite decât în cazul în care produsul este foarte prețios. Acesta este rezultatul unui studiu internațional realizat de profesori de marketing.

charlize

Aceștia au folosit reclame fictive la ceasuri pentru a demonstra o teorie potrivit căreia femeile vor ca sexul să fie ceva special, sau cel puțin nu ieftin. Cercetătorii au arătat bărbaților și femeilor mai multe reclame la ceasuri de mână, unele conținând imagini lascive, altele cu imagini de la munte. În unele reclame, ceasul costa 10 dolari, în altele 1.250 de dolari.

Înainte de a vizualiza reclamele, participanții au memorat un cod din 10 cifre pentru a fi distrași și a nu gândi prea mult reacția lor la materialul publicitar. După ce li se cerea să spună codul, erau întrebați ce părere aveau despre reclamă.

Femeile care au văzut reclama cu imagini sexuale la ceasul ieftin au avut o reacție negativă. Erau supărate, dezgustate, surprinse neplăcut sau furioase. Cele care au văzut reclama cu imagini sexuale la ceasul scump au avut reacții mai puțin negative. În cazul reclamelor cu imagini de la munte, femeile nu au preferat o anumită reclamă.

Pentru bărbați, prețul ceasului nu a influențat reacția lor la reclamele care conțineau imagini lascive. Nici dacă ceasul era pentru femie sau pentru bărbați n-a contat.

Rezultatele sunt cele la care se așteptau și cercetătorii care au fost, totuși, surprinși că teoria s-a verificat chiar dacă participanții nu erau în poziția de a cumpăra ceasul, ceea ce înseamnă că procesul are loc la un nivel mai profund, mai intuitiv.

Sursa: Time

 

Citiți și:

Uite burta, nu e burta: Cum se truchează reclamele la produsele și tehnicile de slăbit

VIDEO Frumusețea trece prin Photoshop


Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger