FEDRA a solicitat completarea spotului pentru campania ”Schimbă viitorul pentru un copil cu autism”

0

1582_articol-171x300Săptămâna trecută, Ana Dragu, coordonator al Centrul de Resurse şi Referinţă în Autism Micul Prinţ Bistriţa, publica pe TOTB editorialul ”Autism glamour,” în care critica felul în care este transmis mesajul campaniei ”Schimbă viitorul pentru un copil cu autism,” derulată pe Kanal D de către asociația Învingem Autismul.

”În videoclipul de promovare al campaniei, nu se spune nicio secundă că banii strânşi, 10-20-30.000 de euro, să dea Dumnezeu să fie cât de mulţi, sunt strânşi exclusiv pentru 7 copii aflaţi în terapie la Î.A. Nici pe bannere. Nu scrie nicăieri: Donaţi pentru 7 copii, în afară de site-ul asociaţiei, unde cei şapte beneficiari sunt prezentaţi. Astfel, impresia generală cu care omul rămâne în fugă şi care îl determină să trimită sau nu sms-ul « salvator » e că ajută COPIII CU AUTISM,” scria Ana Dragu.

În urma acestei luări de poziție, Federatia pentru Drepturi și Resurse pentru Persoanele cu Tulburări în Spectrul Autist (FEDRA) a cerut completarea spotului de promovare a campaniei respective. ”Consiliul Director al FEDRA a decis să înainteze o scrisoare către asociația Învingem Autismul, prin care se recomandă completarea mesajului video al campaniei, specificând clar în acesta că beneficiarii sunt copiii cu autism din cadrul organizaţiei Învingem Autismul Bucureşti,” arată un comunicat transmis de Federație.

După această solicitare, asociația Învingem Autismul a modificat spotul respectiv.

 

Puteți citi și:

Urăște-ți aproapele ca pe tine însuți

Ieri autist, azi schizofrenic. Despre cum a eradicat Statul Român autismul în rândul adulților

Legislația autismului a câștigat în IQ

 


Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger