Febra selfie-urilor a ajuns şi în lumea animalelor

0

“Dacă nu poţi să te lupţi cu ei, alătură-te lor”. Probabil asta şi-au spus gorila, cangurul, ursul panda, ursul brun şi koala din imaginile de mai jos, care au dat în patima selfie-urilor şi s-au fotografiat în oglinda de la baie sau în lift.

 

 

Desigur, imaginile nu sunt tocmai reale, ci fac parte dintr-o campanie iniţiată de National Geographic care are drept scop să atragă publicul pe site-ul său pentru a găsi acolo cele mai bune fotografii cu viaţă sălbatică, realizate de fotografi profesionişti. În fapt, campania nu are nimic de-a face cu animalele (sălbatice sau nu), ci este o reacţie la febra “selfie-urilor”, la febra “instagram” şi, în general, o reacţie faţă de toate pozele făcute cu telefoanele mobile şi cu programele puse la dispoziţia  publicului, care pot face pe oricine să se creadă fotograf.

“Ideea centrală a campaniei este să arătăm că, în toată această nebunie selfie şi instagram, se mai fac fotografii adevărate”, explică directorul artistic Silvio Medeiros pentru Design Boom. Campania a fost realizată pentru National Geographic de Diomedia Stock Photos Brazil şi producţia ei a durat aproape două luni. Mesajul campaniei este: “Sunt o mulţime de fotografii proaste cu animale prin lume”. Scopul său este de a direcţiona publicul înspre National Geographic, unde se găsesc imagini realizate de profesionişti ai fotografiei cu animale surprinse în mediul lor natural.

 

national geographic instagram designboom02

 

national geographic instagram designboom03

 

national geographic instagram designboom04

 

national geographic instagram designboom05

 

Surse şi foto: Business Insider, Time, NG

 

Puteţi citi şi:

VIDEO În jurul lumii, la 360 de grade

Studiu: Selfie-urile pot provoca nesiguranţă femeilor

Selfie-ul, o boală psihică?

Un student a spart o statuie greco-romană în timp ce-şi făcea un selfie

Capitala selfie-urilor

 


Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger