“Dacă nu poţi să te lupţi cu ei, alătură-te lor”. Probabil asta şi-au spus gorila, cangurul, ursul panda, ursul brun şi koala din imaginile de mai jos, care au dat în patima selfie-urilor şi s-au fotografiat în oglinda de la baie sau în lift.
Desigur, imaginile nu sunt tocmai reale, ci fac parte dintr-o campanie iniţiată de National Geographic care are drept scop să atragă publicul pe site-ul său pentru a găsi acolo cele mai bune fotografii cu viaţă sălbatică, realizate de fotografi profesionişti. În fapt, campania nu are nimic de-a face cu animalele (sălbatice sau nu), ci este o reacţie la febra “selfie-urilor”, la febra “instagram” şi, în general, o reacţie faţă de toate pozele făcute cu telefoanele mobile şi cu programele puse la dispoziţia publicului, care pot face pe oricine să se creadă fotograf.
“Ideea centrală a campaniei este să arătăm că, în toată această nebunie selfie şi instagram, se mai fac fotografii adevărate”, explică directorul artistic Silvio Medeiros pentru Design Boom. Campania a fost realizată pentru National Geographic de Diomedia Stock Photos Brazil şi producţia ei a durat aproape două luni. Mesajul campaniei este: “Sunt o mulţime de fotografii proaste cu animale prin lume”. Scopul său este de a direcţiona publicul înspre National Geographic, unde se găsesc imagini realizate de profesionişti ai fotografiei cu animale surprinse în mediul lor natural.
Surse şi foto: Business Insider, Time, NG
Puteţi citi şi:
VIDEO În jurul lumii, la 360 de grade
Studiu: Selfie-urile pot provoca nesiguranţă femeilor
Un student a spart o statuie greco-romană în timp ce-şi făcea un selfie