Eurobike: Bicicletele mici şi pliabilele – the next big thing

1

 

Anul trecut, la fel ca şi anul acesta (şi probabil mulţi ani de acum înainte) la Eurobike au făcut senzaţie bicicletele electrice, însă la ediţia din acest an au ieşit la iveală mai multe biciclete pliabile decât la ediţia precedentă. E un trend în creştere în segmentul bicicletelor de oraş, unde lupta cu spaţiul este tot mai aprigă. Nu sunt un fan al pliabilelor, am mai spus-o şi în alte rânduri, dar cele pe care le-am văzut la Eurobike 2011 mă conving tot mai mult că pot fi construite în aşa fel încât să nu le mai pot reproşa foarte multe lucruri.

de Cosmin Popan (Portocala Mecanică)

În România există branduri exclusiv de pliabile precum Brompton, Dahon sau Strida. La Eurobike am descoperit şi altele. Iată pe ce mi-au căzut ochii până acum. Sus: Tern, o bicicletă hype nevoie mare, lansată ieri cu mare tam tam la Eurobike. Sunt nişte americano-taiwanezi (the classic bondage) care s-au rupt din Dahon (cu care s-au şi porcit în public aici în Germania).

bigfish Eurobike: Bicicletele mici şi pliabilele   next big thing

Bigfish, nişte sloveni simpatici, care au lucrat cu nişte elveţieni la proiectul ăsta.

dbzero Eurobike: Bicicletele mici şi pliabilele   next big thing

DB Zero. Ceva electric, ceva deosebit, dar parcă totuşi nu.

dahon Eurobike: Bicicletele mici şi pliabilele   next big thing

Dahonul (într-o reclamă) care se reinventează, se face mai verde şi dă de ştire că are o fabrică deschisă în Bulgaria.

brompton Eurobike: Bicicletele mici şi pliabilele   next big thing

The one and only Brompton.

pacific1 Eurobike: Bicicletele mici şi pliabilele   next big thing

Carry Me, de la Pacific Cycles.

dhs impulse Eurobike: Bicicletele mici şi pliabilele   next big thing

Şi tadamtadam, DHS.

Mai multe despre ediţia din acest an a Eurobike, cel mai mare târg european dedicat industriei de biciciclete, aflaţi de pe blogul Portocala Mecanică.

Puteţi citi şi:

Eurobike Awards


Un comentariu

  1. nu prea cred ca vor fi bicicletele pliante “next big thing” pentru ca nu sunt eficiente si au si riscuri mai mari de accident. In Olanda de exemplu multi oameni le evita pentru ca au fost numeroase accidente in care bicicleta s-a desfacut in timpul mersului. In plus nu sunt un fenomen nou ci exista de multi ani sub diferite forme.

Leave A Reply