Dispret creativ. Logouri anti-petroliere pentru BP

1

In timp ce British Petroleum (BP) se pregateste sa verse 20 de miliarde de dolari intr-un fond destinat victimelor scurgerii de petrol din Golful Mexicului, pentru care este responsabila, organizatia Greenpeace a adunat deja peste 11.000 de propuneri intr-o campanie creativa ce isi arata dispretul vizavi de compania petroliera: un concurs care cere publicului sa proiecteze logouri adecvate „afacerilor murdare” ale BP.

„Acum cativa ani, BP s-a rebrenduit ca ‘beyond petroleum’ (mai mult decat petrol, in traducere libera). Cu toate acestea, BP inca urmareste surse neconventionale de petrol – nisipurile petrolifere canadiene si forajul la adancime, in ciuda enormelor pagube de mediu cauzate de afacerile lor”, scrie Greenpeace pe pagina web dedicata concursului. „De aceea vrem sa ii rebrenduiti. Sarcina voastra este sa creati un logo pentru BP care sa arate ca nu este ‘dincolo de petrol’ – sunt ingropati pana la gat in nisipuri petrolifere si foraj la adancime”.

Logoul castigator va fi afisat ulterior in locuri ironice, la mari dimensiuni, in cadrul unei campanii internationale marca Greenpeace. Concursul „Behind the Logo” nu este destinat doar designerilor profesionisti, precizeaza organizatia de mediu, iar daca logoul castigator nu este produsul unei persoane cu experienta creativa, aceasta din urma va avea ocazia sa petreaca o zi cu un graphic designer pentru a-si imbraca ideea intr-un look profi.

Foto: Captura Youtube

Tags:



Un comentariu

  1. Pingback: TOTB: In sfarsit vom avea si noi agricultura eco subventionata; Noi logouri pentru BP; Despre schimbari climatice, dintr-o alta perspectiva; Groenlanda, mai dificila decat Himalaya – 19572th Edition « RP stiri

Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger