Cum se spunea cîndva, suntem în Luna Cadourilor. Acum nu mai e nevoie s-o numim așa, pentru că shopping-ul a devenit o parte a naturii și practic nu există o lună fără cadouri, majoritatea luate de fiecare dintre noi pentru sine. Cumpărăturile online au făcut din fiecare zi o lună a cadourilor.
Din ce în ce mai multe cumpărături sunt făcute online, inclusiv cele de sărbători, despre care se presupune că ar trebui plătite și cu puțină dragoste și puțin efort.
Și sunt dar e un alt fel de efort decît goana panicată dintr-un magazin în altul. După cifrele raportate de Harris Interactive, o companie de sondaje, 16% – și numărul e în creștere – dintre americani cumpără cadourile pentru cei dragi cînd sunt pe budă, prin smartphone. Acest tip de abordare se cheamă shop-till-you-plop și e mai des întîlnit la bărbați decît la femei, cum era și de așteptat, bărbații nefiind atît de încîntați să bată magazinele.
Pe locurile doi și trei sunt cei care cumpără cadouri online cînd sunt prinși într-o întîlnire de afaceri sau cînd sunt prinși în trafic.