Crowdfunding pentru mâncare și sănătate

0

Dacă unii s-au obișnuit să facă crowdfunding pentru proiecte, cum sunt cei de la Kickstarter, alții, precum cei de la platforma online HopeMob, vor să conecteze oamenii nevoiași, aflați în căutare de acces la sănătate și hrană, cu netățeni dispuși să-i ajute, scrie fastcoexist.com. Un fel de Kickstarter al carității, HopeMob a fost fondată de Shaun King, un bărbat care a înființat o biserică în Atlanta, SUA, moment în care a început să folosească puterea social media de a face bine.

 

 

În 2008, King a strâns pe Twitter și pe Facebook fonduri pentru a cumpăra uniforme și jucării pentru elevii unei școli locale, iar de-atunci înainte a demarat mai multe proiecte sociale online alături de o echipă. Au reușit să strângă peste 7 milioane de dolari pentru proiecte din întreaga lume. Spre deosebire de platformele de donații din trecut, care se alegeau cu 2 până șa 15 cenți din fiecare tranzacție, HopeMob va acoperi costurile de procesare ale fiecărei donații, asigurându-se că fiecare bănuț va ajunge în vistieria cauzei respective.

Platforma de caritate vrea să îngusteze prăpastia dintre oamenii nevoiași – victime ale traficului de persoane sau ale foamei – și cei cu resurse prin cauze verificate și validate. Într-una din ele, de exemplu, un cuplu a avut nevoie de 5.000 de dolari pentru a cumpăra fiicei lor un aparat auditiv. Donațiile nu au întârziat să apară, iar HopeMob a plătit seriviciile medicale direct de pe platformă. De la lansarea sa din 2012, aceasta a ajutat 28 de indivizi și de familii din 15 state de peste ocean și din șapte țări din întreaga lume, având peste 500.000 de followeri pe Twitter și 120.000 de abonați pe Facebook, precum și peste 2.000 de voluntari activi din 46 de state americane și 25 de țări de pe toate continentele.


Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger