Consumatorii din toată lumea sunt de acord să cumpere eco, chiar dacă ar plăti mai mult, numai că majoritatea confundă companiile verzi cu cele deloc prietenoase cu mediul.
Un sondaj coordonat de TNS Gallup for Vestas Wind Systems, aplicat pe 31 000 de consumatori din 26 de țări, raportează că 79% dintre aceștia au apreciat drept pozitive companiile care folosesc energie eoliană. Problema e că aceștia sunt convinși că BMW AG și Volkswagen se numără printre aceste companii, ceea ce e cît se poate de departe de realitate. Cele două mari producătoare de mașini au reușit să convingă publicul că mai mult decît pot ele să ofere nu e posibil. BMW și Volkswagen au investit în reclame care prezintă benzina ca pe un combustibil mai eficient și mai curat decît oricare altul.
Și chinezii sunt induși în eroare. 72% dintre consumatorii chinezi cred că au deja acces la energie verde, realitatea fiind însă alta. Oricum, consumatorii afirmă că sunt dispuși să plătească mai mult pentru articole produse prin utilizarea energiei verzi.
FOTO:REUTERS
Un comentariu
the destructive powers of advertising