BBH New York, o companie specializată în branding şi comunicaţii multimedia, şi-a propus să modernizeze ziarele străzii pentru a sprijini populaţiile de oameni fără adăpost. Asta în condiţiile în care ziarele tipărite simt în spate suflarea rece a media digitale.
Compania americană vrea să creeze o versiune modernă a modelului de succes care a consacrat ziarele străzii, oferindu-le persoanelor fără adăpost şansa de a vinde un serviciu digital. Clienţii sunt îndemnaţi să plătească cât vor pentru a accesa reţelele 4G purtate de colaboratorii fără adăpost ai BBH New York. Proiectul se numeşte Homeless Hotspots şi puteţi citi despre el aici.
Criticii proiectului spun că astfel de ziare sunt scrise de oameni ai străzii şi acoperă subiecte care îi afectează doar pe oamenii străzii, iar cumpărătorii s-ar putea să le ia doar pentru a face un gest frumos, după care le aruncă la gunoi, motiv pentru Homeless Hotspots ar fi o risipă. Reprezentanţii BBH spun însă că prioritară este angajarea socială, nu generarea de content (care va fi luat în discuţie la un moment dat).
Voi ce părere aveţi?
Puteţi citi şi: