A 11-a poruncă: să nu iei numele brandului în deșert

2

Am recitit, de curiozitate, articolele care ar fi catalizat despărțirea dintre trustul Adevărul și platforma Think Outside the Box și n-am reușit să dau peste nici o îndepărtare de nivelul de profesionalism pe care-l promovează, încă de la lansare, TOTB. Din contră, am citit trei analize bine documentate și două texte cu valoare de știre.

de Adrian Deoancă, jurnalist

În analizele cu pricina, jurnaliștii de la TOTB vorbesc despre istoria companiei și despre construcția discursivă a celui mai cunoscut brand al planetei, așa cum ar face-o o echipă de cercetători în științe sociale. Ca observator extern, nu am cum să nu mă întreb dacă nu cumva problema nu a fost presupusa încălcare a eticii profesionale – pe care eu nu o observ nicicum – sau pârghiile de presiune pe care o companie de talia Coca-Cola o poate exercita asupra unei instituții de presă. Dacă varianta a doua se dovedește a fi adevărată, cel mai probabil speța va ajunge să fie citată drept un caz flagrant de încălcare a libertății presei în viitorul raport al Freedom House.

 

* Reacție la Punctul de vedere al TOTB.ro cu privire la despărţirea de Adevărul

 

Tags:



2 comentarii

  1. Pingback: TOTB.ro - Always Adevărul? » Think Outside the Box

Leave A Reply